Kарактеристике програма лојалности у сегменту малопродаје нафте и нафтиних деривате на територији Републике Србије

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Kарактеристике програма лојалности у сегменту малопродаје нафте и нафтиних деривате на територији Републике Србије

Горан Дашић, Ирена Петрушић, Адриана Радосавац

Интензивна конкурентска борба главно је обележје актуелног пословног окружења. Проналажење начина да се компанија, односно њена понуда, издиференцира на начин који ће потрошачима пружити већу вредност данас је императив. Програми лојалности представљају популарни маркетиншки алат чији је примарни циљ стварање лојалних потрошача и ефикасно управљање односима са њима.
У раду су приказани актуелни програми лојалности компанијa које се баве малопродајом нафте и нафтиних деривате на тржишту Републике Србије, њихова структура и карактеристике.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату