Пословна комуникација у контексту националне и организационе културе

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Пословна комуникација у контексту националне и организационе културе

Милица Брковић, Владимир Брковић, Милена Илић

Култура је дефинисана као скуп неписаних правила понашања, или норми које се користе за обликовање и вођење понашања појединаца, а које деле запослени као део подскупа чланова организације и предају се свим новим члановима компаније. Национална култура је присутна у свим процесима који се одвијају у организацији, као што су лидерство, мотивација запослених, контрола запослених, решавање конфликта итд. Такође, постоји тесна веза и условљеност пословне комуникације и националне културе пре свега у међународним организацијама, односно организацијама у којима раде припадници различитих нација. Управо је та повезаност и условљеност пословне комуникација и националне културе циљ и предмет истраживања овог рада.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату