Корпоративна припадност запослених: формула успеха организације

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Корпоративна припадност запослених: формула успеха организације

Светлана Вукотић, Миодраг Брзаковић, Вук Мирчетић

У овом раду се анализира улогу и важност корпоративне припадности запослених у пословању и остваривању успеха организације. Корпоративну припадност чине следећи фактори: тимски рад, трансфер знања, балансирана комуникација и корпоративна култура. Поред наведених фактора који опредељују корпоративну припадност могло би се у овом домену анализирати још елемената. Међу њима су и: мотивација запослених, управљање каријером и лидерство. Разматрали смо поменуте факторе које подржава детаљан преглед литературе и резултати ове анализе указују на несумњив значај корпоративне припадности запослених и утицај на бољу укупну перформансу. Све заједно доприноси изградњи компаративних предности организације.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату