Интернет као средство за политичке комуникације

Преузмите цео чланак у ПДФ формату

Интернет као средство за политичке комуникације

Јован Ч. Митровић, Владимир Ј. Митровић

У раду се анализира колико и како се у изборним кампањама користи интернет у свету и код нас, односно у којој мери интернет утиче на информисање бирача и како би га ефикасно требало користити. У том смислу, спроведено је истраживање којим је испитана важност интернета као средства информисања бирача у граду Нишу. Резултати истраживања потврдили су да интернет за бираче града Ниша није толико релевантно средство информисања о политичким странкама и кандидатима. Такође, резутати истраживања потврдили су да кандидати за градоначелника града Ниша до сада нису користили интернет платформу за комуникацију са члановима својих странака, симпатизерима и ширим кругом грађана.

Преузмите цео чланак у ПДФ формату